Hitre povezave
PROJEKTI
VIDEO/ARHIV
ŠOLA
SERVIS
   
/ domov / o nas / publikacije / knjižnica / DIVA / ENGLISH  

 

A) PROJEKTI
Brez žebljev in podstavkov
Studio 6
Razstave
Raziskave
Koprodukcije, partnerstva
in sodelovanja


B) VIDEO/ARHIV
Postaja DIVA
  Prakse arhiviranja
  Videodokument
  Videospotting
  Artservisova zbirka
  Internet Portfolio

C) ŠOLA
Svet umetnosti
Knjižnica

D) SERVIS
Artservis
ArtsLink
Evrokultura
Kulturna stična točka (CCP)
Stična točka ALF v Sloveniji

Zavod SCCA-Ljubljana
Metelkova 6, SI - 1000 Ljubljana
Tel.: +386 (0)1 431 83 85
Fax: +386 (0)1 430 06 29
e-mail: info[at]scca-ljubljana.si

Vizitka

Okrožnica SCCA
dodaj e-naslov / Arhiv
SODELOVANJA:
GAMA, Gateway to Archives of Media Art
GAMA

(Gateway to Archives of
Media Art)
On-AiR
(platforma za mobilnost umetnikov)
VideoLectures.net
(baza videopredavanj)
ČLANSTVO:
Asociacija
(društvo NVO in samostojnih ustvarjalcev na področju kulture)
CAE
(Culture Action Europe)
ALF
(Anna Lindh Foundation)
IKT
(International Association of Curators of Contemporary Art)
InSEEcp
(Informal SEE Network of Cultural Portals)
On-the-Move
(informacijska mreža za mobilnost v kulturi)
Kulturna četrt Tabor
(društvo organizacij ljubljanske soseske Tabor)

Vesna Bukovec na razstavah:

- Video in Progress 2 / Perspektive mest
- PHOTONIC, LUMINATIC: nova slovenska fotografija in video
- Zapping Unit

Obveščamo vas o razstavnih projektih Vesne Bukovec, skrbnice spletnih strani SCCA-Ljubljana.

Video in Progress 2 / Perspektive mest
Razstava video del
26. 9.-6. 10. 2008
Otvoritev v petek, 26. septembra, ob 20. uri, v galeriji Photon na Poljanski cesti 1.

Kustosinji razstave sta Vesna Bukovec in Metka Zupanič.

Sodelujejo: Zmago Lenárdič in Jasna Hribernik, KOLEKTIVA (Vesna Bukovec, Lada Cerar, Metka Zupanič), Polonca Lovšin, Tanja Lažetić in Dejan Habicht

Galerija Photon letos nadaljuje z video programom pod nazivom Video in Progress. Tokratni izbor sestavljajo štiri video dela slovenskih avtorjev mlajše in srednje generacije. Vsi izbrani umetniki so prisotni na reprezentativnih in referenčnih razstavah sodobne slovenske umetnosti, aktivni pa so tudi v mednarodnem prostoru. Skupna značilnost izbranih videov je, da na konceptualen način raziskujejo specifiko današnje družbe in posameznikovega dojemanja urbane realnosti mesta. Vsa dela temeljijo na osebni pripovedi in intimnem doživljanju. V treh videih v obliki individualnega spomina na preteklost, ki se nenehno prepleta z inserti iz sedanjosti, četrti video pa se ukvarja s prihodnostjo oz. z idealno podobo doma. Rezultat so štirje formalno in konceptualno povsem različni videi o štirih različnih mestih, ki nam vsak na svoj način odpirajo nov pogled na branje sodobnega mesta.

O videih:

V videu NewMoscowYork (2005) se Zmago Lenárdič in Jasna Hribernik na kompleksen način lotevata primerjave dveh mest v dveh časovnih obdobjih. New York in Moskva sta še nedavno predstavljala glavna simbola dveh nasprotnih političnih in ekonomskih svetovnih ureditev Vzhoda in Zahoda. Avtorja kombinirata citate iz potopisa Pritlična Amerika, ki sta ga leta 1936 napisala sovjetska humorista Ilja Ilf in Jevgenij Petrov, z dokumentarnimi posnetki današnjih ulic in prebivalcev obeh mest. Nekoč velike razlike so s propadom socializma in svetovno prevlado neoliberalne oblike kapitalizma vse manjše in obe mesti sta si vse bolj podobni.

Zmago Lenárdič in Jasna Hribernik, NewMoscowYork

KOLEKTIVA (Vesna Bukovec, Lada Cerar, Metka Zupanič) v videu iz serije Special Place in the City (Graz, 2006) s pomočjo intimnih zgodb izbranih prebivalcev odkriva drugačne poglede na vsakdanje prostore v tem avstrijskem mestu. Male zgodbe malih prostorov povprečnih meščanov predstavljajo alternativo instant turističnim predstavitvam velikih zgodb mesta in njegovih arhitekturnih in zgodovinskih znamenitosti.

KOLEKTIVA, Special Place in the City - Graz

Polonca Lovšin se v videu Why Slovene Houses Look the Way They Do (2007) na primeru zgodbe svoje družine ukvarja z načinom zidave individualnih hiš v Sloveniji v obdobju od šestdesetih do sredine osemdesetih let prejšnjega stoletja. Naracijo tvori prvoosebna pripoved, podprta z animacijo plastelinastih figuric v >stop-motion< tehniki, ki jo avtorica kombinira s prikazom dokumentarnih fotografij.

Polonca Lovšin, Why Slovene Houses Look the Way They Do

Tanja Lažetić in Dejan Habicht v skupnem videu Idealni dom (2003) sprašujeta svoje prijatelje o njihovem idealnem domu. Idealizirane arhitekturne podobe delujejo kot kontrast osebnim pogledom na idealen dom. Izkaže se, da intervjuvancem več kot oblika, pomeni vsebina doma.

Tanja Lažetić in Dejan Habicht, Idealni dom

Videi iz razstave Perspektive mest bodo od 19. septembra do 25. oktobra 2008 na ogled tudi v Centru za sodobne umetnosti K2 v Izmirju (Turčija), kjer galerija Photon gostuje s pregledno razstavo PHOTONIC, LUMINATIC: nova slovenska fotografija in video.

PHOTONIC, LUMINATIC

Zapping Unit - Les Petites Formes (The Short Forms)
Razstava
13. 9.-19. 10. 2008
Centre d'art contemporain de la Ferme du Buisson

Zapping unit - vabilo Zapping Unit

Video Šampion umetnice Vesne Bukovec je vključen v projekt Zapping Unit avtoric Marie Auvity in Keren Detton.

Zapping Unit se ukvarja s statusom in uporabo video podobe. Umetnica Marie Auvity je iz kartonov oblikovala skulpturo, namenjeno ogledu videov. Štirje gledalci lahko simultano s pomočjo daljinca  preklapljajo med 80 kratkimi videi. Izbor videov je pripravila kuratorka Keren Detton. Projekt je zasnovan kot mobilna enota, ki bo gostovala v različnih galerijah.

Vesna Bukovec

 

 

 
Fokus

Ob nekem času,
na nekem mestu

(iz video arhiva
Postaja DIVA)

Noč kratkih filmov:
21. 12. 2017, ob 22.30

Slovenska kinoteka
Vstop prost!

Iskanje
Zgodilo se je

Meditacije
tajvanskega videa

1. 8. 2017
Projektna soba SCCA

Novosti v knjižnici SCCA

Strokovna literatura
o sodobni umetnosti

Fokus: kuratorske prakse, video in novi mediji

Sledite SCCA-Ljubljana
Facebook  Twitter  Vimeo  Wikipedia

 


Zavod SCCA-Ljubljana
, Metelkova 6, SI - 1000 Ljubljana,
Tel.: +386 (0)1 431 83 85, Fax: +386 (0)1 430 06 29 e-mail: info@scca-ljubljana.si