Platforma SCCA

Revija je namenjena aktualnim temam, ki prispevajo k razumevanju sodobne umetniške prakse in njenega konteksta. Obveščamo o novostih iz dejavnosti zavoda in objavljamo izvirne in prevodne tekste s področij sodobne umetnostne in družbeno kritične teorije ter likovne kritike. Z rubriko Odprta scena spodbujamo k pisanju tudi mlajše še ne izkušene avtorje in avtorice.

Izdal: Zavod SCCA-Ljubljana
Urednici: Barbara Borčić, Urša Jurman
čb tisk, format 20,7 x 24,8 cm, slovenski/angleški/srbski/hrvaški teksti


PlatformaSCCA, št. 4 (2005)

100 strani
Tema: projekt Kaj storiti z “balkansko umetnostjo”?
Vodje projekta in uredniki: Robert Alagjozovski, Barbara Borčić in Urška Jurman
Besedila: Robert Alagjozovski, Barbara Borčić, Urša Jurman: Uvod, Branka Stipančić: Balkanac, mirno!, Nebojša Jovanović: Zbogom, g. Harker! Dobrodošli na krovu, g. bauMax!, Suzana Milevska: Štirje obliži za igro sveta: teorija iger in umetniška praksa na Balkanu, Miško Šuvaković: Biopolitičko tumačenje otvorene potencijalnosti balkanske umetnosti ili jedno privremeno izvođenje evropskih identiteta kroz konkretne kustoske taktike, Alen Ožbolt: Učinkovito globalno čiščenje.
Pogovor: Erden Kosova: Pogovor z Vasifom Kortunom
Intervjuji: Robert Alagjozovski, Barbara Borčić, Urša Jurman: Intervjuji z Edo Čufer, Viktorjem Misianom, Rašo Todosijevićem, Igorjem Zabelom
Povzetki s posveta Kaj storiti z ťbalkansko umetnostjoŤ? (2003): Mitja Velikonja, Igor Zabel, Rastko Močnik, Borut Vogelnik
Cena: 5,00 EUR

VEČ

PlatformaSCCA št. 3 (2002)

60 strani
Tema: vloga umetnostne teorije v odnosu do umetniške prakse in družbeno kritične teorije; razmerje med teorijo in ideologijo ter umetnostjo in politiko; vprašanje kriterijev za vrednotenje sodobne likovne umetnosti; novi načini in metode pisanja o sodobni vizualni produkciji.
Besedila: Urša Jurman: Iz-pod domačega praga, Miško Šuvaković: Ideologija izložbe,
Lev Kreft: Avandgarda je mainstream, Nataša Ilić & Dejan Kršić: Political Practices of Art, Bogdan Lešnik: Fragmenti o teoriji in ideologiji, Rastko Močnik: …O umetnosti, Intervju Ivanke Apostolove s Suzano Milevsko o (samo) kritičnosti in samo-referenčnosti pisanja likovne kritike, Igor Zabel: Umetnost in kvaliteta v dialogu z Uršo Jurman.
Cena: 5,00 EUR

VEČ

PlatformaSCCA št. 2 (2000). (Razprodano)

64 strani
Tema: Manifesta na domačem pragu – nadaljevanje analize evropskega bienala-razstave Manifesta 3, prevladujočih razstavnih praks, preizpraševanjem možnosti drugačnih modelov razstavljanja in subverzivnejših načinov delovanja na področju sodobne umetnosti, predstavljanjem odzivov lokalnega kulturnega prostora na prireditev, glavni poudarek pa je bil namenjen analizi likovnih del, ki so bila razstavljena na Manifesti 3, saj so le-ta navadno izpuščena iz pisanja o velikih prireditvah.
Besedila: Eda Čufer: Refleksije na Manifesto 3, Urša Jurman & Sabina Salamon: Interview with Viktor Misiano, Urša Jurman: Interview with Ole Bouman, Miško Šuvaković: Kritična fenomenologija dela: status, funkcije i efekt umetničkog dela na Manifesti 3, Igor Španjol: Manifesta v dnevni sobi, Jože Barši & Marjetica Potrč: Dokumentirani video in Manifesta 3, Marjetica Potrč: Artists as Reporters: Documentary videos at Manifesta 3, Alenka Puirman: Pridni v času in prostoru, Maša Gedrih: Manifesta: Ekspandirana umetnost, Petja Grafenauer: Življenje – snov umetnosti, Sandra Sajovic: Radikalna demokratična kultura v akciji, Andreja Slavinec: Simbolizem na primeru umetniških instalacij Michaela Elmgreena & Ingarja Dragseta in Tobiasa Putriha, Ivanka Apostolova: Manifesta.

VEČ

PlatformaSCCA št. 1 (2000). (Razprodano)

34 strani
Tema: Manifesta na domačem pragu – analiza samopodobe in ideoloških učinkov Manifeste 3 (evropski bienale sodobne umetnosti, ki je leta 2000 gostoval v Ljubljani), beleženje pričakovanj, ki so jih imeli v zvezi z gostovanjem Manifeste 3 protagonisti, ki so aktivni na področju sodobne vizualne umetnostni v Ljubljani, ter njihovih prvih odzivov na prireditev in njene načine umeščanja v slovenski kulturni in politični prostor.
Besedila: Urša Jerman: Raziskovalni projekt Manifesta na domačem pragu, Miško Šuvaković: Status in prioritete. Vnaprejšnje razmišljanje o Manifesti 3, Barbara Borčić: Manifesta 3 v razmerju do gostitelja Ljubljane in njene sodobne likovne scene.
Intervjuji: Tadej Pogačar, Jurij Krpan, Gregor Podnar, Igor Zabel, Jeanne van Heeswijk (Wapke Feenstra): Nestwork, Manifesta 1, Roterdam 1996.

VEČ